torsdag 8. juli 2010

Sammen med deg finnes det ikke noe mørke!

 

 

Et ord fra deg kan føres oss inn på kjærlighetstien.

Der kan vi vandre sammen hånd i hånd.

Der kan vi ta imot all glede som livet fører med seg.

Ved motgang står vi sammen og er dobbelt så sterke.

 

Lyden av stemmen din føles like myk som et varmt vindpust en sommernatt.

Stryker meg ømt og gjør meg sakte myk i dine hender.

Øynene dine er like vakre som stjerner en klar vinternatt.

Et blikk fra deg er nok til at jeg blir myk i dine hender.

 

Et steg videre på kjærlighetstien.

Vandrer vi mot det ukjente og inn i det mørke?

Du tar meg  forsiktig i hånden og visker ømt i mitt øre

Ikke vær redd, kjære – sammen med deg finnes det ikke noe mørke

 

(Heidi DeAnna Fossen 8.7.2010 Copyright)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar