mandag 4. juli 2011

Veiskillet - Fjellroser av Laila Brenden

 

imageTorgil har bestemt at Rise skal bo alene i fjellet med kyra hele vinteren, slik at de slipper å bringe fôret ned fra sætra. Rise gleder seg til endelig å komme vekk fra Torgilstad Øvre og vet ingenting om at Torgil også har planer for søsteren …Som et villdyr prøvde Anna å kjempe seg fri. Hun vred seg som en orm og sparket med føttene, men alle forsøk på å komme løs var fånyttes, og hun ble løftet ut av kjøkkenet med makt. Blodet suste i ørene, og hjertet hamret så det sprengte i bringa. Hva ville de henne?

På oppdrag fra advokat Valle Dale reiser Viljar til Christiania, og når han først er i hovedstaden, vil han gjerne besøke Ragna på asylet

Har nettopp lest bok nr 4i serien Fjellroser, Gjennom Laila Brenden`s skrevne ord blir jeg mer og mer glad i søstrene Rise og Anna. Får meg til ønske at neste bok i serien lå på nattbordet mitt. Kanskje like så greit Smile man trenger litt nattsøvn også. Mange romanserier blir skrevet at handlingen ligger i kortene. Her blir jeg overrasket på hviken vei historien går. Noe som vekker min interesse enda mer. Anna får helt annen fremtid enn hun hadde forutsett. Hvor vil ferden ende? Viljar viser at han står for sine meninger, men blir han trukket inn i et eller flere spill som han får vanskeligheter å trekke seg unna? Rise gleder seg til å komme unna gården og leve i ro på setra. Blir det slik som hun hadde sett for seg? Vil du vite mer. Jeg gleder meg til neste bok. Anbefaler på det varmeste å lese serien og bli med inn i Fjellroser verden.  Her kan du bestillle Veiskillet

Nyt sommeren med ei bok Open-mouthed smile

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar