søndag 7. mars 2010

Kjære regjering!

 

Det er sjelden jeg reagere personlig på saker som dukker opp i media. Etter jeg har lest i media om ryktene om kutt i barnetrygd, foreldrefradrag og skatteklasse fikk jeg en vond klump i halsen. Jeg er alenemor og forsørger 2 barn. En inntekt er ikke nok til å gi barna mest mulig lik oppvekst som de som har foreldre med 2 inntekter. Derfor er det til god hjelp at jeg får barnetrygd, fordel med skatteklasse og foreldrefradrag. Økonomisk gjør det slik at jeg kan gi barna en mulighet til fritidsaktiveter osv. Skal dere med et pennestrøk sende mange rett til fattiggrensa?  Hvis det skal gjøres noe med barnetrygd osv. Gjør det til at den må behovsprøves. Ikke fjern den. Mitt håp er at dette er kun løse rykter uten rot i sannheten.

Hva mener dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar